JAG FÖRLORADE MOT VÅGEN

 
 
Jag känner att jag har skött mig det här året. Jag har inte alls shoppat så jättemycket som jag brukar. Visst jag har köpt 6 sneakers. 3 converse ock 3 adidas, sedan har jag köpt ett par jävla snygga vagabond skor ock för att inte tala om mina dyra, älskade primeboots. Sedan har jag köpt en jävligt dyr jacka från GANT. Men mycket mer än så har det inte bilvit. Så jag har satsat mer på kvalitét än kvantitét. Jag blev lite osäker, men det är väl så man säger?
 
Hur som helst, nu kunde jag inte motstå att slå till på 2 stycken kistor i sheshamträ. Priset var sänkt från 4200 till 2500 spänn. Jag har hela året låtit de stå på min önskelista ock vet ni, nu är de påväg hem till mig. Så är det! Jag längtar tills de pryder mitt hem, för jävlar i min låda vad snyggt det är!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0