DAGEN FÖRE JOBBARHELGEN

 
 
Hey på er!
 
Jag är inne på min andra lediga dag för denna veckan. Igår tog jag mig igenom hela min lägenhet så nu blev den ordentligt städad. Idag har jag tvättat alla fällar ock alla kuddfodral till kuddarna i tv-rummet. Allt känns väldigt fräscht med andra ord.
 
Jag själv har precis duschat, smörjt in mig med bodylotion ock slängt på mig något ordentligare än mjukisbyxor. Ska alldeles strax åka ock hämta den där speciella killen, köpa diskmedel som dessvärre tog slut igår, sedan ska jag laga mat till oss båda. Jag tror att jag har plockat upp lövbiff ur frysen. Anledningen till att den låg där, är för att lövbiff har en tendens att bli tort ock äckligt. Så jag har helt enkelt inte vågat mig på det. Men idag ska jag allt försöka. Jag måste ju ändå bli av med den :)
 
 
Ha en trevlig torsdag mina vänner! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0