SEXLEKSAK

 
 
Min värld föll samman lite snabbt imorse när jag inte kunde hitta mitt headset. Sprang runt några varv från rum till rum, tömde låda efter låda tills allt var en enda röra.. Tillslut fick jag syn på ett annat som jag slet tag i för att ha under promenaden till jobbet. Helt plötsligt så byggdes allt upp igen när jag insåg att det headsetet var så jävla mycket bättre än det som jag faktiskt letade efter. Det livar upp en musikälskares liv ganska braaa!
 
Nu har jag precis sett klart på Paradise. Fan vad trött jag blir på folk som spelar på andras känslor alltsåå. Att släppa kulan, ock krossa någon så hårt? Jag är nog alldeles för inne i programmen, men jag fattar inte att de kan stå där ock vara stolta efter en sådan grej..
 
Hur som helst, imorgon jobbar jag extra mellan 7-17. Sedan har jag kvällspasset på fredag då min jobbarhelg drar igång. Skulle behöva åka till Skövde ock köpa något till mors dag. Men jag vet tusan inte vad jag ska köpa för något? Min fantasi suger så hårt så det är ju nästa synd om mig. Men jag får nog ta en sväng på fredag morgon.
 
 
I lördags tyckte Hanna att vi skulle spela denna låten, som förövrigt är så jäääävla braaa! Sedan föreslog hon att vi skulle dricka varje gång hon sjunger aldrig må sådär/inte må sådär. Glasen tömdes fort där ock då.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0