RÖKTE LITE FÖR MYCKET

 
 
Jag hade en asbra helg rakt igenom. Min fredag har ni ju redan fått i detaljer, så låt oss börja på lördagen. Vi åt mat på krubb, drack lite vin ock hade det gött. Sedan traskade vi hemmåt ock slog oss ner i trädgården. Vi lät barnen sparka boll medans vi drack champagne vid sidan av. Senare tände vi grillen, då var det Göteborgarna kvar tillsammans med mig, Therese, Viktor, mamma ock Göran. Vi knäppte bärs efter bärs, bag-in-box efter bag-in-box ock vinflaska efter vinflaska. Ja, ni fattar, vi rökte cigg in på natten ock sjöng ock var glada. Avslutade med att rocka loss i husvagnen ock vid halv fyra kände vi oss belåtna över kvällen. Så jäääävla kul, spontan kväll alltsåå! Underbart roligt att få träffa sina kusiner ock inse att man kan ha så roligt tillsammans. Sist jag träffade Filip, för över 15 år sedan, ja då var vi små barn, oskyldiga som blommorna. Nu har vi blommat ut ock det var så kul att Hampus ock Filip hängde med Bonnie hit denna gången. Hampus var ju här i somras när det var festival med innan dess så hade jag inte heller sett honom på över 15 år, utan att överdriva. Men nu är isen spräckt ock det tackar vi för.
 
Vaknade på söndagen, efter 2 timmars sömn ock insåg att jag fortfarande var full. Jag var tvungen att sova vidare. Vid halv tio tror jag att jag vaknade ock då gick jag, Therese ock Viktor ock köpte nybakat bröd som vi skulle ha till frukost. Sedan insåg vi att vi hade planerat att åka till silverfallen på söndagen, så det var bara att rycka upp oss. Tutade iväg runt halv två ock åt picknick på en stor sten, men låt oss kalla det för en klippa för inläggets skull. Vattnet porlade, det forsade ock det rann som ett vattenfall. Jag har äntligen sett silverfallen ock blev en naturmänniska på några sekunder, med mycket uppför men såklart lika mycket nerför, tack. Sedan åkte vi till Mariestad ock spelade minigolf på de nya banorna. Jag förlorade i vanlig ordning, men huvudsaken var att det var kul, ock det var det.
 
Man kan ju tro att det var slut här, men så var det inte. Vi beställde pizza ock åkte hem till Therese ock Viktor. Vi spelade Super Mario ock Donkey Kong på wii, drack coca-cola i mängder åt chips ock dipp, ock fettade på oss rejält. Vem bryr sig? Strax efter nio åkte vi hemmåt med min bil, ock Therese fick ta sin bil härifrån ock hem. Ock därefter somnade jag gött efter en underbar helg!
 
Dags att avslut detta inlägg här ock nu :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0