MY HOUSE

 
 
Under planering. Min penna går i ett, ord efter ord ock inköpslistan blir lång.
 
På lördag ska jag dansa som aldrig förr. Jag ska roa mig tills kväll blir till morgon ock jag tror att detta kommer bli en fantastisk helg. På lördag klockan 13 drar allt igång. Då ska jag börja fira med föräldrarna 4, ock min fina syster. Sedan vid 16, blir dricka till champagne, ock kaffe till shot.. Jag ska leva livet!
 
 
 
 
 
Jobbar imorgon mellan 7-17 ock även fredag 7-15. Så på fredag får jag ta svängen till staden ock storhandla. Hoppas även kunna knöka in lite städning, var nu det ska få plats i denna veckan. Fast jag planerar att sitta ute på lördag, sålänge det inte regnar då vill säga. Så det kanske är viktigare att leta rätt på vindskyddet..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0