KINNEKULLE

 
 
Jag blev lite förkyld. En mesig förkylning fick jag, ock jag antar att det inte blir så mycket värre. Såg först fram emot att vara lite sjuk, ligga hemma i soffan ock götta mig, utan några måsten. Men nu insåg jag att det är en röd dag på torsdag när jag jobbar 15-22.15, ock den tiden vill jag ju inte gå miste om. Så jag pallrar mig till jobbet i vanlig ordning. Har skrämt iväg väldigt mycket folk idag då jag vrålat ut mina nysningar gång på gång.
 
Denna veckan ser ganska rolig ut faktiskt. Först ska jag beta av min onsdag ock torsdag med jobb ock inte så mycket mer. Sedan på fredag ska ja kanske gå på bio ock kanske äta på Thaihouse. Sedan kanske jag ska nattvandra? Haha jag som är mest mörkrädd på hela orten... Goodluck! Men det va många kansken så vi får se hur det blir med allt :)
 
"Vandringen startar i Hällekis och löper upp till toppen för att på nervägen passera förbi stenbrottet för att till slut gå i mål i Hällekis. Vandringen är ca 1 mil lång och längs med vägen finns flera stationer med diverse förtäring och musikunderhållning".
 
Det blir nog första gången jag går så pass långt på en ock samma gång. Det kanske blir lite mysigt att vandra i naturen? Plocka lite blåbär ock så.. Sedan vet jag ju inte vad ett stenbrott är men det verkar gött med fika ock musik längs vägen varjefall, hahah... (a)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0