HAPPY HOURS

 
 
 
 
Jag är så redo för denna helgen alltsååå! 
 
 
Ännu en dag till ända ock om jag ska säga det själv, så har jag varit så jävla kul på snap denna veckan! Håller ni inte med? Hur som helst, kör några repeat på denna låten ovan ock letar rätt på lite motivation till att städa av här hemma.
 
Ni som följer mig på snap vet ju vad jag sysslat med. Chalmers har varit inne på coop nu tre dagar i rad. Då snackar vi bussar av unga människor. Det bara rullar in folk, ock jag spänner upp ögonen för att inte missa någon läckerbit. Snackade lite med några ock fick reda på att de kommer dit imorn också (y) Så himla kul. Hoppas de kommer dit innan tre bara, så jag kan spana killar då med. Haha det är det jag sysslar med hela dagarna numera typ ;) Vad sjuk jag är. Men det är ju fint att ha något vackert att lägga ögonen på, inte sant?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0