FÅNGAR MORGONEN TYP

 
 
Godmorgon :) Vaknade klockan fem idag, kände mig pigg trots att jag jobbade igårkväll.
 
Började min morgon med att tvätta bilen. Det passar bra att göra det tidigt innan solen tar sig upp ock ligger ock gassar på den. När jag väl var klar med det, så tänkte jag att det är lika bra att jag hämtar en diskborste ock tar fälgarna också när jag ändå var igång. Därefter fick jag för mig att jag skulle dammsuga ur den ock det ena leder ofta till det andra, så jag hämtade fönsterputs ock körde rutorna också. Så bilen fick en rejäl uppfräschning idag, härligt härligt!
 
Nu äntligen har jag tid för frukost. Klockan är redan elva ock jag fick göra ordning en smoothie. Stoppade i allt jag kom åt som banan, havtorn, hallon, mandelmjölk, jordnötssmör, ägg, vaniljpulver, kokosolja, spirulina ock dadlar. Så nu smakar det gott minsann. Ska chilla lite framför en film nu med min smoothies i andra näven.
 
Sedan är det nog dags för mig att hänga upp tvätten. Ska köra 3 maskiner idag, ock det passar bra att kombinera med några filmer under tidens väntan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0