VÄLKOMNAR MARS

 
 
Helt sjukt att vi tagit oss in i mars. Idag har jag spenderat både dagen ock pengar i staden som jag skrev på insta. Det är jag sjukt duktig på. Var även i hjo en sväng, vad man nu gör där ? När jag kom hem så fixade jag ordning mat, sedan somnade jag någon timma. Hur skönt är det inte att vila efter maten? Jag är alltid så galet trött ock får ofta en dipp på eftermiddagen. Då kan man antingen behöva fylla på sockerfacket eller också sova lite granna.
 
Har min jobbarhelg framför mig, så då är veckan i stort sett alltid fullsmockad med saker att hinna med.
Men nu väntar jag bara på att farmen ska börja. Sedan ska jag nog krypa ner i sängen igen.
Bästa platsen ♥ !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simon

Schysst outfit 👍

Svar: taack 👋
Maliin Johansson

2016-03-03 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0