GODNATTVISAN TYP

 
 
 
 
 
Nu har jag precis tvättat bort mitt smink. Så himla skönt! Men jag ska ju smeta på nytt om typ 7 timmar, lite sömn imellan bara.
 
Näst intill allt mitt godis står kvar på bordet. När jag kom hem, så åt jag mat i form av mina hemmagjorda köttbullar som jag gjorde i torsdags. Ohfan alltsåå, dem är så satans goda, speciellt tillsammans med potatis ock brunsås. Åt för 2 kan man säga ock hade säkert köpt godis för två också, men jag är ju bara jag. så nästan allt är kvar. Blev så mätt efter maten, så jag har fan inte orkat alltsåå. Det brukar inte hända mig. Godis en lördagskväll är bara komplett. Men nu räcker det till mogondagen också, inte mig emot (y) Nattinatti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0