FYLLA BADKAR MED CHAMPAGNE

 
 
 
 
 
Fan vad svårt det är att köpa underkläder när man ser ut som ett jävla päron alltsåå.. Nu fick ni veta det också. Men jag har hittat en enkel kombo från Calvin Klein som jag tror på. Hoppas att de kommer på posten imorgon. Man vill ju gärna ha allting klart så snart som möjligt, för det känns som att det kommande bröllopet väntar runt hörnet även om det är sju veckor tills det verkligen knackar på. Yepp ni hörde rätt, jag ska gå på bröllop *blåser serpentiner ock tutar typ*. Men innan dess måste jag hitta några strumpbyxor också, ännu svårare.. Man vill ju ha några som håller allt på plats liksom, hahah. Hur som helst, med handen på hjärtat, det är en ära att få vara delaktig i detta kalas.
 
 
Jag måste tipsa er att gå in på tv3play, ock titta på parneviks om ni inte redan sett det, så jäääävla braa! Men nu har klockan passerat åtta, vilket innebär att det är dags för mig att sätta på farmen på tv4play. Hur skulle man klara sig utan dator alltsååå?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0