FUCKING FRIDAY

 
 
 
 
 
Fredag it is! Jag är ledig ock det ska bli så skönt. Jobbade igårkväll, men har ändå lyckats vakna tidigt, vilket passar mig perfekt. Jag har precis varit ock solat ock nu ska jag hoppa ner i sängen med en kopp te.
 
Kanske borde gå ut ock gå en sväng sedan under förmiddagen. Molnen börjar sakta men säkert ge plats åt solen som redan nått himlen. Men med tanke på hur jag ser ut idag så borde jag kanske tänka om ock undvika att ge mig ut i samhället. Råkade somna med en konstig uppsättning i form av en boll mitt på huvudet igårkväll, så när jag tog ut toffsen imorse så var det ingen vacker syn direkt. Sanningen är att håret bokstavligt talat står åt alla håll...
 
Hur som helst, ikväll så ska jag då cykla till sara för att ha vin- ock räkkväll med henne ock olivia. Det kommer bli trevligt. Men mindre trevligt kommer cykelturen hem bli i kväll/natt. Hatar mörker ock allt som döljer sig där i. Men jag får väl bita ihop ock visa mig stark, starkare än jag någonsin kommer bli.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0