EN MÅNAD TILL 25

 
 
Tjena bloggen. Mitt jobbpass gick så fruktansvärt bra idag. Mitt humör satt på plats, ock alla folk var så glada. Jag får väl tacka vädergudarna för det ändå, haha.
 
Anyway, när jag slutat så gick jag ock hämtade ut en nybakad pizza. Äter typ aldrig pizza, även om man kan tro det, hahah.. Men idag bestämde jag mig ock inget eller ingen skulle få mig att tänka på något annat. Annars har jag tagit igen fredagens avsnitt av let's dance. Elisa är ju så duktig. Tänk att jag har gått i samma klass som henne i högstadiet, fyra år. Där står hon ock gör succé ock här ligger jag. Men man blir ju väldigt stolt över henne ock hon förtjänar det bästa, så är det!
 
Sedan har jag såklart sett finalen av farmen, ock min favorit, Fredrik vann. Jag har varit så inne i det hela säsongen, så idag fick jag glädjetårarna att rinna gånger två. Först när han slog ut Nina ock sedan när han kammade hem hela skiten. Så jävla gött.
 
Nu ligger jag i sängen ock försöker få ordning på min morgondag. Jag är ledig ock då vill jag gärna ta vara på den på bästa sätt. Insåg även att det idag endast är en månad kvar tills jag fyller 25, hur sjukt är inte det då? Känner mig fortfarande som max 20.
 
Nepp nu sätter jag punkt ock pricka ock säger godnatt. Jag tror att jag kommer sova gott efter denna fantastiska dag! Så jag känner mig nöjd ock det får bli dags att slå på en film.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0