EN LITEN STAD DÄR ALLA BABBLAR FÖR MYCKET

 
 
Klockan närmar sig ett, natten är som mörkast, men mot alla odds så kan jag inte somna. Har snurrat runt i sängen nu ett par timmar, men ingenting verkar funka. Men sak samma, jag kan sova hela eftermiddagen imorgon. Men nu funderar jag på att förflytta mig till tv-rummet ock sätta på en film ock köra lite soffhäng ock någon film, det brukar hjälpa när rastlösheten tar över.
 
Annars så känns det skönt att veta att folk är ute ock roar sig ikväll. Nyöppning i skövde, så där lär det nog vara smockat, ock tänka sig att jag har så pass koll på läget att jag vet att man ända ner till falkenberg är ute ock roar sig ikväll, det kör vi en highfive på, för goda tider skull :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Älskar den ljusgråa polotröjan :)

Svar: så så jävla snygg men ändå mysig! 😀
Maliin Johansson

2016-03-06 @ 10:35:43
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0