19:32

 
 
Då sitter jag här, det är lördagkväll ock jag har bara morgondagens pass kvar, sedan har man gjort denna helgen också. Att jobba varannan helg går ganska bra ändå, även om man hellre hade varit ledig på helgerna. Hur som helst, med ett arbete som mitt, så får man bara finna sig i det, ock det gör man.
Nu har jag precis tagit en liten powernap, säger man så? Hur som helst, ganska behövligt, för jag sover ju inte många timmar mellan min fredag ock lördag när det är min jobbarhelg.
 
Idag när jag slutat så köpte jag med mig godis, chips, dipp ock coca-cola hem, så nu fattas bara att melodifestivalen ska börja, så jag kan dra igång mitt ätande. Så himla mysigt att ligga i soffan ock äta massa gott framför något så pass enkelt som mello. Det behövs ingen hjärngympa där inte. Mer än så händer inte idag, då jag som sagt ska upp ock jobba imorn bitti. Så trevlig helg till er alla fina folks, ciaaoo.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0