FREDAAAAAG!

 
 
Godmorgon på er! Fredagsmorgon sätter fart ock jag vaknar tidigt som vanligt (y). Nu är jag äntligen ledig denna helgen! Det ska bli såååå sköööönt. Tänkte börja denna morgon med att städa av här hemma. Har inte hunnit det på över en vecka, så det är dags att rycka upp mig ock få ordning.
 
Jag vet inte vad jag gjort sedan senast jag skrev, då dagarna är många men tomma. Jag vet att jag, therese ock viktor var hos pappa i onsdags ock fikade. Sedan var jag i stan igår ock hälsade på therese ock viktor igen haha. Jag var sugen på att spela wii, så då är det dit man ska. Sedan är det ju roligt att hänga med dem när man har möjlighet.
 
 
Annars har jag inte så mycket på planeringen idag. Jag ska packa lite granna, för imorgon ska jag till Göteborg ock umgås med mina syskon. Var sjukt längesen jag såg fredrik så det ska bli mysigt att spendera helgen där tillsammans med therese. Nu ska jag skruva upp volymen ock sätta fart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0