CHAMPAGNE PROBLEMS

 
 
Hej där! Har igentligen inte så jättemycket att komma med. Tänkte mer eller mindre bara visa att jag existerar. Min helg i Göteborg var så braa! Hoppas ni hade det bra ni också.
 
 
 
 
 
Idag är det tisdag ock mitt vanliga pass går på. Sedan när jag slutar vid kvart över sex, så ska jag nog köpa med sushi hem. Börjar faktiskt inse att det är ganska gott. Skulle lätt kunna göra det till en tisdagsvana då jag alltid slutar 18:15 den dagen. Klockan blir alltid ganska mycket när jag ska ställa mig ock laga mat när jag kommer hem vid kvart i sju. Kanske dags att skapa en rutin?
 
 
 
 
 
Nu ska jag borsta tänderna ock sedan traska iväg. Ha en härlig tisdag i det gråa, hörrni.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0