LÅT MIG VARA FULL, LÅT MIG VARA DUM

 
 
 
 
Hey på er! Det var några dagar sedan.. I måndags så var det planerat att vi skulle spela golf ock sedan åka på bilbingo. När vi hade typ 2 banor kvar så kom det en skur som hette duga. Inte trodde man att det skulle balla ur så mycket ock så fort. Regnet kom ock vi avbröt vår runda, men ändå nöjda tror jag. När vi nått bilen så var det vatten överallt. Det rann liksom ur kläderna typ. Som tur var hade therese ock viktor filtar i bilen, så vi fick helt enkelt slänga av oss våra tröjor, ock snurra in oss i filtarna. Kom hem ock kände bara; nej! Fan vad trött jag blir på detta regn. Tur att jag inte haft semester när det varit såhär tråkigt dagarna i ända. Hur som helst, så skippade jag bilbingon för en kväll i soffan. Jag var ju väldigt sugen på bilbingo från början, men efter att ha stått ute i regnet så var det typ det sista man ville göra igen.
 
 
Nu är det torsdag ock jag kör kvällspasset. Känner hur nära lite frihet jag faktiskt är. Att jag börjar min semester med en 25-års fest på lördag gör mitt humör så braaaa! Fan vilken kväll jag ska ha, haha. Alla andra också förhoppningsvis.
 
 
Men nu är klockan strax halv två ock jag ska lägga på lite mascara ock sedan laga mat. Seda ska jag väl typ gå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0