LJUSETS KRAFT I MÖRKRET

 
 
 
 
 
Så var vi åter mitt i en ny vecka, dagarna smiter ifrån mig i vanlig ordning. I fredags hade jag så jääääävla kul! Det tråkiga är att när man har så roligt, så spelar tiden mindre roll, vilket innebär att avslutet anfaller i storm. Jag skulle nog kunna vara ute en hel natt utan att tröttna, men det händer dessvärre aldrig, hahah.
 
Hur som helst, igår när jag kom hem vid halv sju, så åt jag en fantastiskt god middag bestående av kött, klyftpotatis ock hemmagjord rödvinssås. Sedan vid halv nio så hade jag redan somnat. Självklart vaknade jag inatt vid ett ock kände mig ostoppbar. Så jag tog tag i mina räkningar ock såg hela lönen försvinna. Hur underbart?
 
Idag ska jag ock mamma ta en tur till skövde på middagen, annars är det tvättning, städning ock eldning på schemat, som alltid när man är ledig. Man är alltså knappast ledig... En frisk pensionär ska man allt bli en vacker dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0