JUSTIN BIEBER

 
 
I mitt rum just nu. Dra mig, vad bra han är!
 
Idag har jag plockat bort allting som hade med julen 2015 att göra. Jag måste säga att det kändes väldigt skönt att få undan allting, även om jag älskar julen i sig. Men nu är jag bara så redo för denna vår ock vad den har att erbjuda.
 
Idag gjorde jag 2 beställningar. Bland annat lite kläder eftersom jag inte shoppat kläder på 5 månader ock efter all städning idag, så kom ett så kallat "craving" (?). Hur som helst, mer om det när jag hämtat ut det.
Jag fick även mina affisher i veckan, ock det såg jag till att hänga upp idag när jag hade tiden med mig.
 
Imorn bitti ska jag ock mamma in till stan ock fira min syster som fyller år, 26 denna gång. Satan vad fort tiden går!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0