I WANT YOU BUT NOT FOR YOUR DEVIL SIDE

 
 
 
 
Min promenadslåt till jobbet denna veckan. Repeat ♥ !
 
 
 
Idag när jag kom hem från jobbet, så kände jag mig som en helt ny människa. Härligt tänker ni, men efter att jag ätit mat, så tvärsomnade jag. Jag har alltsåå redan hunnit sova några timmar. Jag inser att jag inte var så dum ändå de tidigare dagarna denna veckan, då somnade jag först när det faktiskt hade blivit kväll, ock läggdags. Men på något vis, så hoppas jag att det finns en anledning till allting, ock mitt hopp finns fortfarande kvar om att jag kommer somna igen om en timma eller 2, det måste jag bara göra.
 
Hur som helst, imorgon ska jag jobba 8-18:15 istället för 17-22:15. Så mycket skönare enligt mig. Sedan går jag äntligen på ledig helg. Denna helgen ska jag bannemig ta vara på. Det blir fest på fredag om ni frågar mig! Alla tjejerna kommer hem, så fredagen består av middag ock barhäng i skövde.
Jag erkänner, jag längtar!
 
 
Men nu ska jag sätta på farmen på datan eftersom jag var helt utslagen under sändningen på tv:n.
Tacka tv4play alltsååå!
 
Natti natti sweethearts!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0