GOTT NYTT ÅR !

 
 
 
 
 
Från att inte ha något planerat till ett avslut med den största fyllan genom året, så fick jag en ofattbart bra nyårsafton. Största fyllan låter ju ganska extremt, men det ballade aldrig ur. Jag har bara inte festat så mycket det senaste året, så det var inte så svårslaget ändåå, haha.
 
Nu har folk skaffat löften som att inte äta godis, bli redo för stranden ock allting handlar i stort sett om att ändra på sig själva. Jag har själv kämpat med det, men jag har insett att jag inte har stake nog att må så dåligt som man faktiskt kan göra om man begränsar sig själv från att äta saker som man faktiskt vill. Oftast så drar man igång något sådant bara för att man tror sig ska hitta någon som kanske kommer tycka om en. Men vet ni, det kanske man inte gör ändå.
 
Istället ska jag fokusera på att roa mig så ofta jag bara kan. Whisky är även ett av löftena. Det återstår att se om jag kommer falla för det. Men mina försök fortsätter..
 
Igår hade jag ock Therese vinkväll hos mig, riktigt mysigt. Ock idag har vi legat i soffan ock rullat några filmer, kombinerat med lite sömn mellan varven. Bästa med en ledig söndag. Sedan från det att min syster åkt så har jag kört fyra tvättmaskiner. Vilket var det enda som stod på min lista för denna dag. Nu kryper jag upp i soffhörnet igen ock rullar vidare. Vecka 1 imorn ock jag är redoooo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0