SOLSTRÅLAR

 
 
 
 
Vad melodifestivalen har förändrats eller (y)
 
 
Tjaa alltsåå! Heldagsjobb ger inte så mycket utrymme till något annat som ni ser. Men vad spelar det för roll när jag inte har något speciellt att komma med? Vissa gånger känner man hur allting bara flyter ihop ock vips så har man ett par rader att uppdatera. Medans man andra gånger känner för att skriva något, man loggar in i vanlig ordning, flera gånger om dagen, men det slutar med att man pyser ut lika snabbt igen med svansen mellan benen.
 
Denna helgen är så tjock som den bara kan bli, lördagen framförallt. Men det gör mig inget. På lördag är det ju som sagt tjejkväll delux. Mamma, Mathilda ock Therese kommer hit vid fyra, då jag förväntas vara klar. Men innan dess så ska min bror ta turen ner till Göteborg med släp ock jag tänker hjälpa till. Detta blir hans tredje flyttlass ock då har vi inte ens tagit oss igenom ett helt år än, helt sjukt alltsååå. Men ah det blir kul ock förhoppningsvis så hinner vi hem till klockan två, så jag kan fixa ordning mig inför kvällen.
 
 
Men vet ni, nu ska jag slänga mig i soffan för lite serier innan jag ska dra iväg ock jobba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0