RÄKNA INTE MED MIG

 
 
Skulle någon fråga mig om mitt mående just nu, så skulle statusen på den vara helt kass. När klockan närmade sig två på jobbet så stod jag stadigt med ynka en timmas arbete kvar. Men då sjönk hela jag till botten ock något liknande en influensa var vad som hade rubbat mig. Låg utslagen på en bänk, försökte gång på gång avsluta den sista frysvagnen. Men hela mitt psyke kämpade emot, jag satt på knä framför toaletten medans tårarna fyllde upp mina ögonon likt den blankaste is. Men förhoppningsvis så är det bara för stunden som jag mår som jag gör, ock imorn hoppas jag kunna vakna upp ock säga att allt är som det ska. Min önskan är min lag.
 
Annars så spenderar jag de sista timmarna av denna söndag i viloläge. Sover i stort sett hela tiden, ock jag känner att det är det enda viktiga just nu. Det har varit en riktigt lång vecka för min del, ock jag är redo att avsluta den snarast möjligt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0