MITT UNDER JOBBARHELGEN

 
 
Min shopping i onsdags bestod av vitaminer ock mineraler från life. Kände för att fylla på mitt dagliga intag lite granna.
 
I torsdags så jobbade jag extra. Fem minuter innan jag ska gå hem blir jag konfonterad av en kund, som för övrigt förstörde hela min dag. Men tack ock lov blev en tur till fägre för middag hos pappa en räddning av dagen.
 
Nu sitter jag här med mitt vanliga morgon-te ock tittar på lite serier. Det blir en lugn helg för min del. Idag slutar jag fyra, sedan funderar jag på att beställa pizza, ock köpa hem lite snacks som jag kan ha framför melodifestivalen. Så är det, för jag har faktiskt inte något bättre för mig. Ciaaoo!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0