JAG VET ATT TRE TIMMARS SÖMN ÄR FÖR LITE

 
 
 
 
Men man vet bättre än någon annan vad som fungerar för en själv vissa gånger.
 
Igårkväll när jag kom hem från jobbet, så drog jag, man kan säga i vanlig ordning, igång datan. Vid den tiden, halv elva för att vara lite mer exakt, så kan det vara det sämsta valet att göra. Men trots mitt medvetande så fortsätter jag göra misstaget gång på gång. Slängde på farmen ock därefter lite slösurf, vilket resulterade i att timmarna sprang iväg. Midnatten passerade, ock då insåg jag att det var dags att slänga på en musiklista med genren 'sova'. Då förstod min kropp ock jag somnade så småningom. Tre timmar försvann innan jag vaknade igen. Nu har jag varit vaken en timma drygt, ock jag funderar faktiskt på att försöka att inte somna om igen, eftersom att jag ska upp om en timma. Skulle jag somna om, så är jag stensäker på att jag kommer bli tröttare, ock min chans att ta mig upp i tid kommer halveras. Så det kan igentligen kvitta. När jag kommer hem idag så ska jag ju ändå bara tända i pannan, duscha, laga middag, dricka vin ock äta godis innan jag ska sova. 
 
Nu ska jag gå upp ock göra ordning en kopp te, sedan ska jag fixa ordning mig ock därefter hinner jag med ett avsnitt på den serien jag rullar just nu, så sköööönt med lite morgonmys, ock ha tid för lite chill innan jobbet om ni frågar mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0