HALTAR - JAKOB KARLBERG

 
 
Tja! Inatt har jag sovit något så fruktansvärt dåligt, men på ett ganska bra sätt ändå. Haha, vad fan betyder det kan man undra.. Har vaknat flera gånger ock den sista gången som jag kände att det passade bra att vakna var när klockan sträckt sig till fyra. Då tänkte jag att det fick räcka. Så nu är jag ju såklart redo för jobb. Men jag börjar ju inte förräns om en timma ock femtio minuter. Detta är så skönt alltsåå. Soffmys är minst lika bra på morgonen som på kvällen. Enda skillnaden är att man absolut inte får somna till på morgonen, om man nu måste jobba vill säga.
 
Hur som helst, jag har kommit på att jag skrattar så himla mycket på jobbet hela tiden, ock skrattar jag inte högt så tänker jag på något roligt, ock skrattet fyller hela min inre värld, fast det är sådant som ingen annan mer än jag vet. Jaa, förräns nu då när jag inte hade något annat att skriva om. Oftast så skrattar jag med människorna eller åt mig själv, men fan vad skönt det är när man kan skratta åt någon annan. Alltsåå på att positivt sätt, haha. Om någon berättar någon rolig händelse eller så. Man ska skratta så ofta man bara kan, det mår man bra av, garanterat!
 
Hur som helst, idag jobbar jag mellan 8-16. Sedan blir det middag innan jag går på soffmys ock intar melodifestivalen. Nu ska jag låta mitt hettande te värma min kropp. Trevlig helg till alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0