DAGEN MAN OFTAST LÄNGTAR EFTER

 
 
 
FREDAAAAAG! :D
 
Jag jobbar ju ikväll som ni säkert redan vet, men en fredag är alltid en fredag, ock känslorna kan vara positiva för det. Jag har precis ätit min fantastiska gröt, ock pannan är tänd. Jag har sminkat mig ock är näst intill klar för att börja jobba. Tänkte baka bröd imorse, men eftersom jag jobbar hela helgen, ock bokstavligt talat inte har tid att njuta av det på samma sätt, så får jag möblera in en bakar-dag på måndag istället. Då ska jag även baka semlor är det tänkt, eftersom att fettisdagen är på tisdag.
 
Hur som helst, började denna helgen med en online-beställning från ray-bans hemsida. Det stämmer! Ett par rayban är påväg till mig. Har beställt en modell som jag aldrig varit bekväm i, men när jag ser dem på andra, så tycker jag att de är så jävla snygga!! Så jag hoppas detta går vägen. Annars får jag bara skicka tillbaka dem :)
 
 
 
 
 
 
 
Utöver så tar diabetesmannen mycket av min fritid, sida efter sida.. Jag kan inte sluta läsa...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0