LÅT OSS TRASKA MOT RUTINER IGEN

 
 
Hey på er. Igår bäddade jag rent i sängen, ock ni vet ju hur bra man sover då.
 
Idag är det måndag ock min semester är över. Men jag känner att min semester har varit så bra. Det känns som att jag har varit ledig hur jävla länge som helst, så att börja jobba kommer verkligen inte skapa några problem. Under mina fyra veckor som ledig så har jag varit i Spanien, fiskat, spelat golf, spelat minigolf, spelat fotbollsgolf, bowlat, varit på en ö, haft spelkväll, festat, umgåtts med fina människor, ätit på idas brygga, varit i smögen, shoppat... Nu väljer jag att sätta stopp här, insåg att det typ aldrig tar slut, men jag har carpat sönder tiden alltsåååå! Hurra för det!
 
Ikväll gör jag första passet ock sedan fortsätter det så 11 dagar i sträck. Känns fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0