TOG ETT BLOSS UTAV DIN CIGG

 
 
Då börjar denna dagen lida mot sitt slut. Det har varit en lugn ock skön dag för min del.
 
Imorgon är ledig dag nummer två för denna veckan, men det är även en sådan dag, där den sista pusselbiten bara måste falla på plats. Jag ska först in till stan ock möta upp min syster. Sedan ska vi ta turen till skövde ock prova klänningarna igen ;) Nu måste det väl ändå passa eller ^^
 
Så vad annars då, en ny låt med Norlie ock KKV släpps på fredag. Det har väl ingen missat antar jag? Låten är så braaa! Mina kungar. Alla dessa stunder med dem alltså, det klär sig bra i mitt hjärta. Kan inte fatta att jag är en av dem som de faktiskt känner igen. Tänk vad jag stalkat dem för att komma hit ;)
 
Hur som helst, sitter ock grunnar på min 25-års fest..
Först tänkte jag ha värsta grejen, men nu funderar jag på att ställa upp tält i trädgården, bjuda på lite gott, ock så får det bli en förfest innan olstorps-premiären. Det kan ju faktiskt vara något :) Men det är ju en månad lite drygt dit, så det är ju faktiskt inte prio ett just nu ;)
 
Men något som känns bra är att jag jobbar denna helgen som kommer, sedan har jag tagit ledigt mina tre dagar i nästa vecka, så jag är alltså ledig sju dagar i sträck. Hur skönt undrar ni? Jag kommer ha svar på det så småningom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0