MÅNDAG

 
 
 
 
 
På något sätt får jag dagarna att gå men jag är inte säker på hur vissa gånger.
I torsdags när jag var i skövde, så köpte jag nagellack bland annat som var tänkt till helgen. Igår när jag kom hem från jobbet, så tänkte jag att jag testar för att vara säker på mitt val. Tur var väl det att jag var dagarna i förskott. Fan det som jag köpte gav inte den minsta färg. Dags att tänka om ock förhoppningsvis tänka rätt.
 
Men nu till idag, jag har gymmat lite lätt, men svetten rann ändå ock det var ju bra det. Sedan har jag färgat mitt hår, duschat ock även städat av lite granna. Jag har lagt i ris i X antal små tygpåsar, så kallade organzapåsar. Ännu en bock att kludda dit på min to-do-list.
 
Imorgon ska jag träffa Fredrik ock lägga dit den sista pusselbiten. Men nu idag, så har jag inget mer att göra. Regnet faller ner utanför fönstret. Jag hoppar i en pyjamas, bakar lite chokladbollar ock hoppar ner i sängen ock tittar på film hela kvällen. Tack för mig. XO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0