JAG SKRATTAR IDAG

 
 
Fan vad kul jag haft idag. Jag vet även att vi fått klartecken att åka in ock prova klänningarna imorgon. Precis vad jag hoppats på. Så jävla gött när det går enligt tidsplaneringen. En dag senare ock känslan hade inte alls varit densamma.
 
Så imorgon ska jag först dra till pensionärsgymmet, sedan ska jag hem ock fixa ordning mig innan jag drar till skövde. Har en del som jag måste införskaffa inför bröllopet, ock det känns som att morgondagen är den sista dagen jag har chansen att fixa allt på. Jag vill ju inte missa något till min syster på hennes stora dag, crazy.
 
 
 
Bjussar på denna bilden från O'learys med min fina storasyster.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0