DET FINNS ALLTID EN SOM HÖR DIG

 
 
I början av detta inlägg så har klockan nått tjugo i nio. Jag har precis tvättat bort sminket ock ska alldeles strax ställa klockan, för jag ska faktiskt gå ock lägga mig. Ska jobba extra imorgon i fiskdisken mellan 7-13:15. Sedan ska jag hem ock byta om till lite snyggkläder, för att sedan vara schaufför till trav åt mamma, göran, katarina ock lars. Jag kommer ju även vara med ock delta i kvällen. Hoppas på stora vinster, men hoppet är ju även det sista som lämnar mig, så vi får väl se. Men ah det blir nog kul. Sedan ska vi avsluta med att äta mat på thaihouse i skövde. Har fått klartecken om att det kommer bli en sen kväll tydligen, men det gör mig inget trots att jag ska jobba extra även på söndag morgon, men om jag är lite trött ock ni med era ögon kan avslöja mig, gör det inte, hahah.
 
 
Hur som helst, min klänning var fortfarande lite tajt, så nästa ock förhoppningsvis den sista provtagningen blir på torsdag. Nu ska jag hoppa i säng, eftersom jag måste fixa ordning mig lite mer än vanligt imorgon bitti. För när jag kommer hem vid halv två så har jag inte tid med det, så min klocka kommer nog ringa vid halv fem. Helt okey ändå.
 
Natti natti vänner! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra bild på dej :)

2016-04-08 @ 23:28:46
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0