2 DAGARS LEDIGT

 
 
 
 
Godmorgon. Idag vaknade jag tidigt. Klockan är bara halv fem, ock jag får se om det räcker, eller om jag kommer somna om innan min klocka ringer halv sex. Varför ställa klockan så tidigt om jag är ledig kanske vissa undrar? Men som sagt, jag är en morgonmänniska ock det som jag inte får gjort innan 12, det brukar inte bli av. Eftermiddagar är något av det värsta jag vet. En stor skillnad på för- ock eftermiddag för mig. Dippen kommer alltid mellan 15-17 så då kan jag lätt hamna i soffan.
 
Hur som helst, det ska bli så skönt att vara ledig idag. Kommer börja min dag på gymmet, för nu tycker jag det är roligt. Kör bara 2 dagar i veckan för att inte tröttna, som jag gjorde förra våren. Då körde jag på rejält ock blev så pass frånvarande att ett helt år hann passera utan att jag ens lyfte en fjäder, ja om jag nu hade haft några.
 
Sedan ska jag storstäda. Ser faktiskt fram emot det. Men det är nog bara för att jag inte har så stökigt. Så då kan man finslipa lägenheten bara. Göra saker som man inte alltid gör när man städar.
 
 
 XO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0