ZARA LARSSON, MNEK - NEVER FORGET YOU

 
 
 
 
 
 
 
Denna veckan har varit fantastisk på alla plan. Hade möjlighet att byta ut min jobbtid på torsdagskvällen mot dagsjobb. Sedan jobbade jag extra igår mellan 7-15. Så himla goa tider alltsåå! Igår var jag dock ganska utmattad i kroppen ock kände yrsel mer eller mindre hela dagen, men det gick bra.
 
När jag väl kom hem igår så duschade jag av mig innan jag ock mamma åkte till staden. Hon hade några saker på inköpslistan som kunde bockas av sedan åkte vi till Jack & Jones ock hängde hos Fredrik innan han skulle stänga. Provade bland annat en kavaj där som var så snygggg! Har letat ganska länge efter en kavaj med inneficka. Men sanningen om att damkavajer inte har några innerfickor är ristat i sten. Så jag har övervägt att jag får köpa en herrmodell istället. Så imorse gick jag in på deras hemsida ock beställde den som jag provade igår fast i svart, så nu är den påväg hem till mig ock jag känner mig lycklig ock kan bocka av ännu en pryl från min "önskelista".
 
 
 
 
 
 
 
Hur som helst. När Fredrik hade slutat så åkte vi till Thaihouse ock firade att han blev ett år äldre ock nu har nått åldern av 22! Riktigt trevlig kväll med god mat. Sedan åkte jag, Fredrik ock mamma hem till mig ock avslutade kvällen med en kladdig brownies-kaka som mamma hade bakat. Kvällen får 5/5 kanonkulor.
 
 Grattis bästa bror ♥ !
 
 
 
 En bild på bror, mig, syster ock hennes pojkvän som mamma tog under kvällen (:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

snygg kavaj!

Svar: tack så mycket :)
Maliin Johansson

2015-09-12 @ 14:37:07
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0