EN RIKTIG MJUKIS

 
 
Imorse hade jag lite tid över ock kunde njuta av min morgon intill mitt fantastiska köksbord med solens uppstigning utanför fönstret ock paradise på datan. Det bästa med morgonar må vara en ordentlig frukost med både det ena ock det andra ock samtidigt ha tid att sitta i lugn ock ro ock bara njuta.
 
 
Så mycket kärlek till mitt bord, helt sinnes!
 
 
 
 
 
Nu ska jag borsta tänderna ock sedan hoppa i säng :) Önskar jag ägde detta på bilden nedan, det ser så mysigt ut. Får nog bli en beställning när jag känner att hösten har anlänt på riktigt. Tänk vad mysigt att kunna hoppa i dessa mjukiskläder efter en dusch ock sedan slå sig ner i soffan med ett glas vin. Tankarna svävar iväg, ååh jag åker med på turen, för känslan säger mig att det blir helt fantastiskt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0