DET SISTA JAG GÖR ÄR TÄNKER

 
 
Till skillnad mot när jag var liten.. Jaa, jag nådde nog åldern av 23, (om sanningen ska fram) så har jag varit en ganska o-ordningssam människa när det gäller att hålla efter. Under en dag kunde jag orsaka nästan lika mycket som ett bombnedslag kan göra. Vissa gånger var det till ock med svårt att förstå. Men nu har jag bannemig lärt mig. Jag har även kommit in i en period där jag vill bli av med så mycket som möjligt som mitt hjärta kan tillåta. Det gäller allting. Behåll det av värde, det som gör dig glad ock får dig att må bra. Varesig det är prylar, kläder, människor eller vad det nu kan vara. Fan vilken gaangstaa jag är, men jag klarar inte att acceptera alla folks betéenden, om det inte ger mig något tillbaka.
 
Som idag till exempel på jobbet, så kom det in en gubbe som jag alltid varit trevlig ock glad mot, under mer eller mindre fem år. Jag har insett att denna personen är ganska spydig i sättet han pratar på. Jag vet med mig att han tror att ha är en charmig typ, ock kanske har jag lett honom in på spåren. Men om någon gör narr av en, så kan man ju inte bara annat än skojja bort det. Så har jag alltid tänkt, men nu står det skrivet i stjärnorna att min energi känns mer värdefull än så. Jag är inte skyldig denna personen någonting. Idag kom den gubben in. Jag stod ock bakade bröd i butiken ock han ville såklart ha en limpa. Jag frågade om jag var ivägen ock svaret var såklart : vad tror du? Ett sådant svar hade jag bara trollat bort med glädje för någon månad sedan, men nu aktade jag mig bara utan att säga det minsta. Han är inte värd min tid helt enkelt. Även om man skojjar, så behöver man inte säga det på ett sådant kallt sätt eller? Ock då är inte jag den personen som är bra på att prata på en fint sätt, utan jag kan låta ganska hård många av gångerna, men detta var bannemig over the top. Fick jag till en käftsmäll via actions tror ni?
 
Nu kan man undra vad jag vill komma fram till när inlägget börjar med ordningssamma maliin till en gubbe jag inte känner?
 
Men innan jag spårar vidare igen nu då, så innebörden av detta inlägg är att jag är ledig imorgon ock planerar att rensa bort massa gamla väskor som jag inte använder längre... Haha bev det logisk i slutändan eller?
 
Godnatt mina tappra riddare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0