24/9

 
 
 
Jag sitter i skrivandets stund i min säng, ock ska alldeles strax slå på gårdagens paradise. Jag har koppen fylld med ångande te & lyssnar när musiken spelas i takt med regnet som öser ned utanför. Denna torsdag jobbar jag kväll, ock innan dess så ska jag fixa ordning mig, vattna hos mamma ock göran eftersom att de är i turkiet, sedan ska jag fixa ordning mina naglar eftersom denna helgen bjuder på både allsång på husaren på fredag ock norlie & kkv på husaren på lördag. Det blir ståhej, ock jag har väntat på denna helg sedan månader tillbaka.
 
 
Nu har jag även jobbat 7 dagar i sträck, så det ska bli skönt med en ledig helg så jag kan roa mig lite granna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0