WHAT WOULD A SMILE BE

IF NOT A TEAR SOMETIME
 
 
 
 
 
Så underbart med en ledig dag! Igår drog jag igång med min städning, ock eftersom min plan var att gå till botten, så började jag med att slita av alla överdrag runt soffkuddarna. Usch det var något av det svettigaste alltså... Hahah, Gick helt okeey med sittdynorna, men när det kom till ryggkuddarna så fick jag slita som en varg. Kuddarna är så ofantligt stora medans fodralen kändes som mer eller mindre halva den storleken. Jag kom ju inte undan utan att förstöra en kudde.. (Vad annars). Men ah det åkte in i tvättmaskinen ock imorse när jag vaknade hade de torkat, så då var det "bara" att stoppa i kuddarna igen. Bara säger jag, men det tog någon timma om sanningen ska fram. Huuuah, vad skönt att jag nu kan bocka av det.
 
Eftersom jag väntar på två leveranser med bland annat en tv-rumsmatta ock marmor-fixet till tv-rumsbordet, så kände jag även att det var dags för en liten organisering bland mina prylar. Så just nu trivs jag extra bra här i soffan ska ni veta.
 
Kommer fortsätta min städning imorgon. Något som jag måste göra, är att diska allt i vitrinskåpet. Det ser jag ju verkligen inte fram emot, men jag vet med mig att det måste göras. Sedan om det blir denna helgen återstår att se.
 
Ikväll bestod min middag av sparrispotatis, oxfilé ock rödvinssås tillsammans med en flaska rött. Ofattbart gott. Sedan hade jag även köpt med mig en chokladkaka ock en chipspåse. Så min fredag känns helt okeey just nu. Nästan så jag ger den en stjärnklar 10. Jaa fan kvällen är bannemig en 10:a!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt vin :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0