VARDAGEN TILL

 
 
 
 
 
Så vad gör jag då vaken klockan tre på natten? Hade en väldigt dålig dag igår på jobbet. Trodde bokstavligt talat att jag skulle åka på stryk. Så de sista två timmarna var jag mer eller mindre livrädd. Men vid 17 gick jag av mitt pass ock kom därifrån helskinnad. När jag kom hem så var psyket ganska kasst, så jag slängde först i ved i pannan, sedan gjorde jag en inbakad pizza, åt 200 gram choklad ock somnade vid 20.00. Vaknade sedan vid 22 ock kröp ner i sängen. Därefter vaknade jag vid halv två av en mardröm såklart... Kunde inte somna om, så nu har jag tagit med täcke ock hela köret till soffan ock ska slänga på någon barnfilm, så kanske jag kan sova några timmar till. Vet bara inte vilken jag ska se.. Biet maya kanske?
 
 
Hur som helst, imorn eller jag idag bitti (?) ska jag till Hembageriet ock äta frukost med Mathilda :) Det ska bli riktigt mysigt!
 
Hoppas ni andra sover gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0