STÄLL IN FOKUS

 
 
Höll på att säga i vanlig ordning ock tänkte för mig själv att det kan ju inte stämma. Men om jag ska tänka två gånger, så har jag faktiskt gjort det till en vana att hoppa i min pyjamas ock mjukisstrumpor efter en dusch. Extra skönt är det nu när det blir kyligare ock mörkret faller på. Idag var det lite skönare än vanligt efter att ha målat ute i fägre runt sex timmar. När skymningen var på ingång gick vi in ock åt middag i form av grillat. Kanske sista grillningen för detta året, så det var perfekt. Imorn går jag på en 12-dagars period av jobb, så jag varnar er om bloggtorka, som man kan kalla det för. Vet inte om det kommer ske, vi får se, men min nästa lediga dag är den 23:e oktober. Det är även en helg som jag ska njuta lite extra av, för därefter så kör jag 14 dagar i sträck innan jag får en dag off. Men min motivation sitter där den ska, så tack.
 
 
Jag är en riktig jävla looser när maten dukas fram..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0