FÖRSTA OKTOBER

 
 
Helt sjukt vad dessa sista månader springer iväg. Nu går vi in i oktober redan, men jag måste ändå säga att det känns skönt att det går så pass fort som det gör. Även om jag är ett stort jävla fan av sommar, så ska jag inte krypa under täcket med att det är lite mysigt med höst ock vinter när man är ledig. Älskar att få tända ljus, krypa upp i soffan med massa filtar, använda stora halsdukar, stickade tröjor, dricka vin.. Ja ni läser väl den röda tråden?
 
Idag är jag ledig igen, vilket passar mig ypperligt. Har inte så mycket att göra, vilket jag njuter av. Vaknade i soffan idag i min fantastiska pyjamas, slängde på gossip girl ock snurrade in mig i en filt med en stor kopp te. Nu har jag precis fått hjälp av göran som har skuvat upp mitt café-stång-set i mitt sovrum, ock mamma hjälpte mig hänga upp gardinerna. Så nu känns min garderob betydligt fräschare ock hela rummet över lag känns så mycket renare. Känns skönt att grannarna är hemma med andra ord, när man behöver sådan här hjäälp.
 
Nu ska jag äta varma mackor ock fortsätta mitt gossip-maraton.
 
 
Såhär såg det ut innan:
 
 
 
 
 
 
Ock här är resultatet efter dagens projekt (y)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0