.

 
 
Jag har ett glasbord här hemma som har en guldig ram. Inredningsmässigt så skulle det passa bättre om bordet hade silvriga kanter, eftersom min inredning i tv-rummet består av svart ock silver ock en gnutta vitt. Men jag har kollat runt om någon vet om man kan måla guldet till silver, men har ännu inte fått någon positiv respons på det. Men vet ni vad. Nu ska jag fixa ordning glasskivorna så de får ett utseende av marmor. Inväntar en leverans för att dra igång, men jag tror att det kan blir bra. Guld ock marmor går ju hand i hand, så då kanske det kan lösa problemet ändååå, jag älskar ju ändåå material i mässing. Riktigt förväntansfull är jag för att se hur materialet som jag väntar på ser ut. Om det går hem, så kommer resultatet såklart komma upp här.
 
Något som jag bara måste få ur mig.. Allt som man är stolt över tycker jag att man ska få visa upp, varesig det är en fet bränna, magmuskler, eller ett projekt. Folk är ganska dömmande faktiskt. Går det en kille utan tröja på stan till exempel som faktiskt kan bära upp sin kropp. Då klagar folk på att har skryter om det eller att man inte borde gå utan tröja på stan. Håll käften känner jag lite där. Han har säkert inte fått det gratis, dessutom, så måste man få vara stolt, även om det sticker i andras ögon, skit samma! Puuuuh!
 
 
 
Här är bordet i dagsläget, dock en extremt gammal ock suddig bild.
Men jag ser fram emot en förändring!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

riktigt snygt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0