.

 
 
Har precis kommit hem från min frukost på hembageriet tillsammans med Mathilda ock Svea. Vi tog även en sväng över torget ock jag köpte min första fina tomte. Ovanligt nog, så är det första året på länge som jag faktiskt längtar till jul. Just det att allt runt julen är så mysigt. Glögg, pepparkakor, julgodis, familj ock vänner, julpyssel, julbak, ja ni hajjar.. Allt det faller in så oerhört bra hos mig.
 
Min plan just nu är att städa av lite granna, innan jag spenderar kvällen på coop. Därefter kan jag bocka av mitt tolv dagars jobb ock njuta av en ledig helg. Då känner jag mig lyckligare än vanligt! :)
 
 
Idag vill jag även önska grattis till Madde som även hon går in i 24-crewet. Välkommen! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0