JUST ONE MORE BITE

 
 
Under denna helg så har jag jobbat, men även hunnit julpyntat. Känns så himla mysigt i mitt hem just nu, ock bara det får mig att må bra.
 
Igår efter jobbet så drog jag en snabbis till stan för att fixa en ny ljusslinga till granen. Den första på 120 lampor täckte bara halva granen, så jag behövde en till. Efter en kvart så var jag redan påväg hem, snabba puckar, då jag visste att mamma ock Göran skulle bjuda på mat.
 
Sedan bakade jag ock mamma lussebullar hela kvällen lång.
Det var första gången som jag bakade lussebullar, så jag kände att jag behövde mamma vid min sida, ock även hennes bakmaskin, haha. Formerna på mina bullar stack ut lite i mängden, men huvudsaken var att de smakade braaaa. Jag ger mina tummar upp för första advent ock premiärbaket av katterna som smakade ljuvligt.
 
Superbra avslut på första advent :) Det ligger en bulle på bordet, men jag erkänner att jag faktiskt åt fyra stycken (a).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0