I TOOK A PILL IN IBIZA

 
 
 
 
 
 
Alltså denna dagen lämnar jag med ett leénde på läpparna. Känns som att jag hunnit med en hel del. Började min morgon med att traska upp till vinden ock hämta mina julsaker. Jobbar hela helgen, så då vill jag gärna ha prylarna nere i lägenheten, så man bara kan köra igång på lördag kväll.
 
Har även hunnit med att tvätta två maskiner ock byggt ihop min gran som jag köpte förra veckan. Köpte en naturgran pga bra recensioner, ock efter en timmas jobb idag så står den nu upp. Tänker vänta med lampor ock glitter tills kanske söndag ock första advent, tidigast alltsåå.
 
Hur som helst, upptäckte att Belinda ock barnen var här för att gratulera mamma, så då gjorde jag dem sällskap en liten stund på plan 2. När klockan passerat två tog jag svängen till Skövde för en runda. Styrde hemmåt runt fyra för att åka ock handla innan jag ock Therese ock Viktor gjorde grynkorv uppe hos mamma ock Göran. Så himla gott med potatismos. Vi gjorde på 6 kilo färs, så det blev endel, är lika med mat i frysen. Riktigt kul var det, ock extra speciellt blir det när man gjort den själv också, med hjälp av mamma ock Göran såklart!
 
Japp det var denna dagen. Imorn är jag ledig igen vilket innebär fullt upp ändå, men dagen ska avslutas i stan med mina syskon, Therese ock Fredrik. Bääst!
Ock Grattis till min fantastiska pappa som fyller 51 idag! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0