TAKE IT LIKE A MAN

 
 
 
 
 
 
 
Igår kom jag hem runt elva, ock då när jag kom hem fick jag lite panik. Det lyste i källaren ock dörren var öppen. Mina tankar snurrade. Skulle jag gå ner ock släcka då eller skulle jag ta det denna morgonen. Men eftersom jag har en otrolig respekt för eld så fick jag gå ner ock släcka, bara för att det är en lampa så betyder inte det 100% safety. Men jag tittade inte så mycket, utan jag tryckte på knapparna ock traskade upp i mörket. Stängde in mig i min lägenhet ock låste min dörr. Satt knäpptyst i säkert en timma för att höra om någon gick där nere. Ock undertiden så kände jag på min dörr så att den verkligen var låste. Detta gjorde jag överdrivet mycket. Ni vet hur fjantig man blir när något inte är som det borde. Så imorse vid fem, när jag kände för att stiga upp, så gick jag raka vägen ner i källaren ock granskade alla rummen. Det är okeey! Men det är säkert därför som jag idag sitter här, med en fruktansvärd huvudvärk! Så mycket känslor på samma gång som skrämmer upp en. Så himla typiskt när man kommer hem ock man ska vara ensam över helgen. Det träffar aldrig fel alltsåååå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0