STAY POSITIVE

 
 
Solen står på himlen ock här sitter jag med en cappuccino i andra näven ock undrar. Undrar över när den där rörmokaren ska komma. Han har inte sagt vilken tid han ska komma hit, ock när mamma ringer, så går det till telefonsvararen. En irritation har vaknat, en ilska inombords, när ska det bli ordning? Jag känner mig cool, men idag kan jag inte göra så mycket annat än vänta ock se när han kommer hit. Jag hoppas på snart...! Jag som hade tänkt att inviga löpardojjorna idag. Men det ser jag komma en annan dag, vad mer kan man göra liksom.
 
 
Hur som helst, har hela veckan tänkt att jag ska fixa mina naglar, så det ska jag under dagen ordna. Sedan ska jag starta en tvättmaskin, städa av lite, men annars inte så mycket mer än så.
 
 
Dagen kommer springa iväg, ock ikväll är det fem timmars jobb innan jag har mina två sista lediga dagar för maj =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0