KÄNDIS

 
 

En sak som jag missat att tala om för er, som jag tycker är väldigt ballt. I onsdags när jag jobbade så kom det in en person på coop, med ett speciellt utseende. Ett utseende ock en röst som jag kände igen så fruktansvärt mycket. Men inte kunde denna person vara från töreboda. Ni vet när allting är så uppenbart, ock man kan bara inte fatta hur det hänger ihop. Såhär är det, Matte från BYGGLOV var denna igenkända personen. Inte konstigt att jag kände igen honom. BYGGLOV kan vara det bästa byggprogrammet jag vet. Där är jag en riktig stalker, det kan jag stå för. Så himla roligt. Ock ni vet, ser man en kändis så måste man ju bara springa ut på gatan efter honom för att se hans ride. Min första syn på den sa: ferarri, men nu har jag förstått att det kanske var en porsche gt3. Hur som helst, ganska fett ändåå :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0