FUCKING HIGH FIVE IGEN HÄR

 
 
 
 
 
Sådär, har legat i soffan sedan fyra ock ligger fortfarande lika jävla bra :) Nu går jag in på en normal vecka igen, med en ledig måndag som start. En måndag som jag vill hinna galet mycket på. Sitter här ock lägger upp allting på ett papper, blankt! Att se dagen komma ock ta form. Ska först gå till gymmet! har inte varit där sedan, jag vem vet igentligen när jag var där senast. Säkert 2-3 veckor sedan. Så jag känner mig sådär klumpig ock ofräsch just nu. Livet har bjudit på alldeles för mycket göttigt också, som jag såklart inte har tackat nej till.
 
Har en planerad tur till skövde imorn också (a) Det ska bli roande, ock trevligt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0